Jogi tudnivalók
SYNOLOGY STORE ÉRTÉKESÍTÉSI SZABÁLYZAT (EU)
Kérjük, a vásárlás előtt figyelmesen olvassa el a Felhasználási feltételeket és a Synology webhelyén található feltételeket (a továbbiakban: „Feltételek”). A Synology Store használatával Ön elismeri, hogy elolvasta és elfogadja ezeket a feltételeket. Ha nem fogadja el ezeket a feltételeket, nem használhatja a Synology Store áruházat.
A Synology (a továbbiakban: „Mi” és ragozott alakjai) fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint bármikor módosítsa, kiegészítse vagy törölje a jelen Feltételek egyes részeit. Az Ön felelőssége, hogy rendszeresen áttekintse a jelen Feltételeket a változásokért. Ha az ilyen módosítások közzététele után is folytatja a Synology Store használatát, Ön elfogadja a jelen Feltételek ilyen módosításait.
Ez a lefordított változat kizárólag tájékoztatás céljára szolgál. Ha a két változat között eltérés tapasztalható, az angol nyelvű (európai) változat élvez elsőbbséget.
1. Értékesítés
1.1. A Synology fenntartja a jogot bármely rendelés visszautasítására vagy törlésére, illetve a rendelési mennyiség korlátozására.
1.2. A kifizetést követően a Synology egy rendelést megerősítő e-mailt küld Önnek. A megrendelés megerősítésének megérkezése azonban nem jelenti azt, hogy a Synology elfogadta az Ön megrendelését.
1.3. Ha valamilyen okból a megrendelés törlésre kerül, a Synology visszatéríti a számlázott összeget, amely nem tartalmazza a költségeket vagy a további díjakat, amelyeket a kártya kibocsátója vagy a bank számít fel Önnek a hitelkártyás/bankkártyás fizetések feldolgozásáért a megrendelése alapján.
1.4. A megrendelés beküldését követően a Synology nem fogad el semmilyen, a megrendelés vagy a szállítási adatok módosítására vonatkozó kérést. Ha módosítania kell a rendelést, kérjük, törölje a rendelést, majd adjon le új rendelést.
1.5. Az áruk interneten való bemutatása nem minősül ajánlatnak, hanem nem kötelező erejű felhívás, hogy rendelje meg ezeket a termékeket tőlünk. A kívánt termékek megrendelése jogilag kötelező érvényű ajánlatot jelent adásvételi szerződés megkötésére. A szerződés akkor jön létre, amikor kiszállítjuk a terméket. A szállítás állapotát és a kézbesítés nyomkövetési számát ellenőrizheti Synology-fiókjában.
1.6. A Synology kizárólag végfelhasználóknak értékesíti és szállítja a Synology Store áruházon keresztül beszerzett termékeket. A Synology fenntartja a jogot, hogy megtagadja vagy érvénytelenítse a termékek visszaküldését, ha felmerül a gyanú, hogy a terméket továbbértékesítési céllal vásárolták.
2. Árak
2.1. A Synology Store áruházban feltüntetett árak euróban (EUR) értendők, és tartalmazzák az ügyfél joghatósága szerint érvényes általános forgalmi adót (áfa).
2.2. Az összes hatályos vonatkozó törvénynek, jogszabálynak és szabályozásnak megfelelően a Synology Store áruházból vásárolt termékeire az Ön szállítási címe szerint érvényes forgalmiadó-kulcs fog vonatkozni. A fizetés során feltüntetett díj a végleges összeg, beleértve az összes alkalmazandó adót és vámkezelési díjat is, ha van ilyen.
2.3. Minden promóció kölcsönösen kizárólagosnak tekintendő, és nem kombinálható más promóciós kódokkal vagy egyidejű csomagajánlatokkal. Ez magában foglalja, de nem kizárólagosan, a különleges árakat, a csomagkombinációkat vagy a kosárra vonatkozó más promóciókat, kivéve, ha a különleges utasításokban ez kifejezetten másként nem szerepel. Továbbá, egyik promóció sem kerül visszaállításra, ha egyszer már felhasználták, még a sikeresen visszaküldött és visszatérített eredeti rendelések esetében sem.
2.4. A Synology Store áruházban feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A tényleges szállítási költség az Ön szállítási címe és a kiválasztott szállítási mód alapján kerül kiszámításra, és a fizetés során is ez jelenik meg.
2.5. A Synology fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Synology Store áruházban megjelenő árakat, és kijavítsa a véletlenül felmerült árképzési hibákat. Abban az esetben, ha a termékoldalon vagy a vonatkozó információk között feltüntetett ár hibás:
- Ha a megjelenített ár magasabb, mint a tényleges ár, a Synology az alacsonyabb árat számítja fel, amely így a helyes ár lesz.
- Ha a megjelenített ár alacsonyabb, mint a tényleges ár, a Synology fenntartja a jogot a megrendelés visszautasítására.
3. Fizetés
3.1. A Synology Store támogatja a Visa, MasterCard, American Express hitelkártyákkal/bankkártyákkal végzett kifizetéseket. Ha hitelkártyával fizet, a tényleges fizetés összege az árfolyam függvényében ingadozhat. Ezenkívül a kártya kibocsátója külföldi tranzakciós díjat számíthat fel, ami növelheti a tényleges kifizetési összeget. Az ilyen díjakkal kapcsolatban forduljon bankjához vagy kártyakibocsátójához.
3.2. A megrendelésének hitelkártyával/bankkártyával való kifizetésével Ön garantálja és megerősíti, hogy Ön a kártya birtokosa, és jogosult a kártya használatára. Minden bankkártya-/hitelkártya-tranzakciót ellenőriznie és engedélyeznie kell a kártya kibocsátójának.
3.3. Ha fizetése bármilyen okból meghiúsul, a vételár teljes kifizetéséig fenntartjuk a vásárlás tárgyának tulajdonjogát.
4. Adatvédelmi szabályzat
4.1. A Synology Store áruházba való bejelentkezéshez Synology-fiók szükséges. A rendszer az Ön Synology-fiókjában megadott személyes adatait fogja használni a vásárlások feldolgozásához.
4.2. A tranzakció lebonyolítása és a későbbi szolgáltatások nyújtása érdekében a Synology megadja a személyes adatokat (ideértve, de nem kizárólagosan a címet, a hitelkártyaszámot stb.), amelyeket Ön a tranzakcióval kapcsolatos partnereinek, például a fuvarozóknak, fizetési szolgáltatóknak és bankoknak megadott.
4.3. Kérjük, olvassa el a Synology adatvédelmi nyilatkozatát. Ezenkívül a Synology Store használatával Ön tudomásul veszi és elfogadja, hogy az internetes átvitelek soha nem teljesen privátak vagy biztonságosak. Ön tudomásul veszi, hogy a Synology Store áruháznak küldött bármely adatot vagy információt mások elolvashatják vagy elfoghatják, még akkor is, ha külön figyelmeztetés van arra vonatkozóan, hogy egy adott adatátvitel (például hitelkártyaadatok) titkosítva van.
5. Szállítás
5.1. A rendeléseket hétfőtől péntekig szállítjuk, a Németországban érvényes hétvégék és a munkaszüneti napok kivételével.
5.2. A Synology Store áruházban vagy bárhol máshol megadott szállítási dátum csak hozzávetőleges dátum. A Synology nem vállal felelősséget semmilyen veszteségért, kárért, költségért vagy kiadásért, amelyek a megadott kézbesítési vagy szállítási határidők elmulasztásából ered. Ha az Ön termékének kiszállítása rajtunk kívülálló esemény miatt késik, ideértve, de nem kizárólagosan a sztrájkot, a készlethiányt vagy a kommunikációs rendszerek meghibásodását, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy értesítsük az ilyen eseményekről, valamint a késés mérséklésére tett intézkedésekről. Kötelezettségeink felfüggesztésre kerülnek, és kötelezettségeink teljesítésének ideje meghosszabbodik a rajtunk kívül álló események idejére. Ha a rajtunk kívül álló esemény befolyásolja az áruk kézbesítését, új kézbesítési dátumot beszélünk meg Önnel, miután a rajtunk kívül álló esemény véget ért. Ha a késés előreláthatólag jelentős lesz, felveheti a kapcsolatot a Synology ügyfélszolgálatával, hogy törölje a megrendelést, és visszatérítést kapjon, beleértve a szállítási költségeket is minden olyan termék esetében, amelyet előre kifizetett, de nem tartalmazza a kapott és kevésbé észszerű költségeket.
5.3. A Synology a megrendeléseket egy (1) vagy két (2) munkanappal a megrendelés visszaigazolása után szállítja ki, de ez az időtartam az ünnepnapok vagy egyéb okok miatt hosszabb lehet.
5.4. Támogatott szállítási területek: (a) a Synology Store áruházból vásárolt termékeket csak az Európai Unión belüli fizikai címekre szállítjuk (kivéve a postafiókokat), kivéve Máltát, Svájcot, Monacót, Andorrát és Liechtensteint; (b) illetve a svájci, ciprusi, görögországi, írországi, portugáliai, andorrai és liechtensteini szállítási címmel rendelkező megrendelések nem jogosultak ingyenes kiszállításra.
5.5. Nyomon követheti a megrendelés kiszállítási állapotát Synology-fiókjában, valamint ellenőrizheti a tényleges logisztikai állapotot a fuvarozó által megadott nyomon követési szám segítségével. Ha bármilyen problémát tapasztal a szállítással kapcsolatban, forduljon a Synology ügyfélszolgálatához.
5.6. Fenntartjuk a jogot, hogy töröljük a termékre vonatkozó megrendelését és kártérítést követeljünk abban az esetben, ha (a) Ön a kérésünktől számított észszerű időn belül nem ad meg nekünk olyan információkat, amelyekre szükségünk van a termék biztosításához, illetve nem működik együtt vagy nem ad hozzáférést az információkhoz; (b) Ön észszerű időn belül nem teszi lehetővé számunkra, hogy a terméket kiszállítsuk Önnek. A helyi logisztikai szolgáltatási szabályzat alapján a címzett helytelen címe vagy a címzett hiánya esetén további szállítási költséget számíthatunk fel.
6. A megrendelés törlése
6.1. A Synology-fiókján keresztül törölheti megrendelését a termék kiszállítása előtt. A megrendelés törlése után a Synology visszatéríti a számlázott összeget, amely nem tartalmazza a szolgáltatási díjakat vagy a további díjakat, amelyeket a kártya kibocsátója vagy a bank számít fel Önnek a hitelkártyás/bankkártyás fizetések feldolgozásáért a megrendelése szerint. Az összeget tizennégy (14) naptári napon belül visszatérítjük. Forduljon bankjához vagy hitelkártya-kibocsátójához az átvétel tényleges időpontjának megerősítéséhez. A visszatérítés feldolgozásának módja az eredeti fizetési módtól függ.
6.2. Az elállás csak a teljes megrendelésre vonatkozik, és nem vonatkozik a megrendelésben szereplő külön termékekre.
7. Visszaküldési kérelem
7.1. A Synology Store áruházból vásárolt összes termék a vásárlástól (a számla dátumától) számított harminc (30) naptári napon belül visszaküldhető. A Synology-fiókjában kérhet visszatérítést.
7.2. Ha a kapott termék hibás, sérült vagy hiányoznak a tartozékok, és termékcserét vagy a tartozékok újbóli elküldését kívánja kérni, forduljon a Synology ügyfélszolgálatához.
7.3. A termék kiszállítását követően kérheti a visszaküldést, és a termék átvétele után a terméket visszaküldheti, vagy kézbesítéskor visszautasíthatja a csomagot. A Synology gondoskodik a visszatérítésről a termék visszaküldése után. A termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban Ön által fizetett összes költséget visszatérítjük, kivéve az expressz szállítási költségeket (ha nem a normál szállítást választotta) és a kezelési díjakat. A Synology jogosult visszatartani a visszatérítést mindaddig, amíg meg nem kapja az árut, vagy amíg Ön nem igazolja, hogy az árut visszaküldte nekünk.
7.4. Miután kérelmezte a visszaküldést, kövesse a termék csomagolására vonatkozó utasításokat, és tizennégy (14) naptári napon belül küldje vissza a terméket a Synology vállalatnak. Ön felelős a visszaküldésért felmerülő szállítási költségéért, a biztosításért, valamint a visszaküldött termékek elvesztésének és/vagy sérülésének kockázatáért mindaddig, amíg azokat a Synology megfelelően meg nem kapja. A Synology a termékmennyiség és a megkapott tételek alapján ad visszatérítést.
7.5. A termékeket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni (eredeti dobozával, eredeti csomagolásával, fő egységével, minden tartozékával, kísérő dokumentációjával, ajándékaival stb.), ahogy azokat a Synology átadta, a Synology által megadott címre kell postázni, a postaköltséget előre ki kell fizetni, és a csomag tartalmának megfelelő védelmét garantáló csomagolást kell használni. Ha a terméket az üzletekben nem elfogadható módon kezeli, az értékvesztés mértékét tükröző módon csökkenthetjük a visszatérítést, amely többek között az árcédulák eltávolításából, a sérült csomagolásból vagy a hiányzó tartozékokból eredhet. Egyes szélsőséges esetekben előfordulhat, hogy nem jár visszatérítés. A Synology ügyfélszolgálata tud tájékoztatást adni arról, hogy csökkentve lesz-e a visszatérítés összege.
7.6. A Synology nem biztosítja Önnek a megrendelés visszavonásának jogát, ha a lezárt szoftvert felbontják. Ha a lezárt szoftvert felbontják, a terméket visszaküldjük Önnek, és nem áll módunkban a visszatérítést kifizetni.
7.7. Miután sikeresen visszaküldte nekünk a terméket, tizennégy (14) naptári napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék és az azzal kapcsolatos adó összegét. A visszatérítés feldolgozási módja az eredeti fizetési módtól függ, a jóváírást az eredeti számlára adjuk vissza. Kérjük, az átvétel tényleges időpontjának megerősítéséhez lépjen kapcsolatba bankjával vagy kártyakibocsátójával.
7.8. A visszatérítés összege az eredeti megrendelési ár alapján kerül megállapításra; kérjük, tekintse át a visszaküldési folyamat során megadott becsült visszatérítési összeget.
7.9. Ha nem kapjuk meg a visszaküldött terméket a visszaküldési kérelmétől számított tizennégy (14) naptári napon belül, visszaküldési kérelme automatikusan törlésre kerül.
7.10. A termékeket csak abban az országban vagy régióban lehet visszaküldeni, ahol azokat eredetileg vásárolták.
7.11. A Synology Store nem kínál termékcserét, a 7.2. pontban szereplő eseteket kivéve. Ha eltérő specifikációjú termékre van szüksége, vagy a megvásárolt termék nem felel meg az elvárásoknak, azt javasoljuk, hogy a vásárlástól számított harminc (30) naptári napon belül kérjen visszaküldést, majd vásárolja meg azt a terméket, amelyre szüksége van.
7.12. A Synology csak a Synology Store áruházból vásárolt termékek visszaküldését fogadja el. A más csatornákon vásárolt Synology termékek visszaküldésével kapcsolatban, kérjük, forduljon az eredeti vásárlási csatornához.
7.13. A jelen pontban és a „6. Megrendelés törlése” pontban szereplő dátumkalkulációk a következő munkanap végén lejárnak, ha a záró dátum hétvégére vagy munkaszüneti napra esik.
8. Ügyfélszolgálat
Ha bármilyen problémát tapasztal rendelésével kapcsolatban, vagy ellenőrizni szeretné a rendelés állapotát, nézze meg Synology-fiókját, vagy lépjen kapcsolatba a Synology ügyfélszolgálatával.
9. Garancia
9.1. A Synology Store áruházból közvetlenül vásárolt termékek jogosultak a Synology garanciális szolgáltatására. A garanciális időszakokkal kapcsolatban tekintse meg a Terméktámogatás állapotát.
9.2. A garanciális időszak a számla keltével kezdődik. A számla dátumát Synology-fiókjában ellenőrizheti. A garanciával kapcsolatos feltételekért tekintse meg a Korlátozott termékgaranciát.
10. Felelősségkorlátozás
10.1. A Synology nem vállal felelősséget az Ön által elszenvedett olyan veszteségekért:
(a) amelyek olyan eseményekből fakadnak, amelyeket nem lehetett nyilvánvalóan előre látni a megrendelésének elfogadásának időpontjában;
(b) rajtunk kívül álló késleltető esemény okozott;
(c) amelyeket észszerű intézkedésekkel elkerülhetett volna, beleértve, de nem kizárólagosan, az észszerű használati utasításaink betartását;
(d) amelyek vis maior következtek be; vagy
(e) amelyek gondatlan kötelezettségszegésből erednek.
10.2. A Synology nem vállal felelősséget a gondatlan kötelezettségszegésekért, feltéve, hogy ezek a kötelezettségszegések nem kapcsolódnak lényeges szerződéses kötelezettségekhez, az élet-, testi- vagy egészségkárosodásokhoz, vagy a termékfelelősségi törvény szerinti garanciákhoz vagy követelésekhez.
11. Újrahasznosítás
11.1. A Synology Store újrahasznosítási szolgáltatást kínál a Synology Store áruházban értékesített Synology márkájú elektronikus eszközökhöz.
11.2. A szolgáltatás igénybevételéhez a megfelelő készülékeket saját költségére az alábbiakban megjelölt szállítási címre kiszállíthatja, a tartalmat és a célt a csomagja külsején egyértelműen feltüntetve.
Synology GmbH
Am Funkturm 5
D-45145 Essen
11.3. Ha az újrahasznosítandó készülékek nem felelnek meg a feltételeknek, fenntartjuk a jogot, hogy a szolgáltatás iránti igényét elutasítsuk.
12. Exportkorlátozás
A Synology Store áruházból vásárolt termékeket csak az Európai Unión belüli címekre (kivéve a postafiókcímeket) szállítjuk, kivéve Máltát, Svájcot, Monacót, Andorrát és Liechtensteint, illetve a német és külföldi exportellenőrzési törvények és előírások vonatkoznak rájuk. A termékeket minden exporttörvénynek és előírásnak megfelelően kell megvásárolni, eladni, exportálni, újraexportálni, átruházni és felhasználni.
13. Alternatív vitarendezés
Az alternatív vitarendezés egy nem kötelező eljárás, amelyben egy független testület mérlegeli a vita tényeit, és megpróbálja megoldani azt anélkül, hogy Önnek bírósághoz kellene fordulnia. Panaszt nyújthat be az EU online vitarendezési platformja számára a következő webhelyükön keresztül: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
A Synology nem köteles részt venni a fogyasztói választottbírósági testület (ADR) vagy egy uniós online vitarendezési eljárás (ODR) előtti vitarendezési eljárásban.
14. Alkalmazandó jog és joghatóság
Ha az Ön országában vagy régiójában nincs érvényes kötelező szabályozás, a velünk fennálló üzleti kapcsolatokból eredő összes szolgáltatás teljesítési helye, valamint a joghatóság helye a mi székhelyünk, amennyiben Ön nem fogyasztó, hanem kereskedő, jogi személy, közjogi jogalany vagy különleges közjogi alap vonatkozik Önre. Ugyanez van érvényben akkor is, ha Ön nem rendelkezik általános joghatósággal Németországban vagy az Európai Unióban, vagy ha lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye nem ismert a kereset benyújtásának időpontjában. Ez nem érinti azt a jogot, hogy más törvényes illetékességi helyen is bírósághoz forduljon.